Calendarul editorial este instrumentul esențial dacă vrei să fii organizat în crearea de conținut.
Este un document care conturează subiectele, obiectivele și termenele limită pentru tot conținutul pe care intenționezi să îl creezi și să îl publici într-o anumită perioadă, de obicei o săptămână, lună sau un trimestru.
Un calendar editorial este o modalitate excelentă de a planifica conținutul în avans și de a te asigura că acesta se aliniază cu obiectivele tale de afaceri.
Calendarul editorial face parte din strategia ta digitală.
Având o idee clară despre ce conținut trebuie să creezi și când trebuie să îl publici, poți evita deciziile de ultimă oră.
Pe lângă faptul că te ține organizat, un calendar editorial te poate ajuta și să urmărești progresul și să măsori succesul strategiei de conținut. Urmărind valorile cheie, cum ar fi vizualizările de pagină, implicarea în rețelele sociale și generarea de clienți potențiali, poți identifica ce tipuri de conținut rezonează cu publicul tău și poți ajusta strategia în consecință.
În general, un calendar editorial este un instrument esențial pentru orice business.
Făcându-ți timp pentru a-ți planifica conținutul în avans, te poți asigura că planul de conținut este de înaltă calitate, bine cercetat și aliniat cu obiectivele tale de business.
Când ai nevoie se un astfel de calendar:
– atunci când ai un cont pe social media și vrei să creezi conținut;
– atunci când ai un site și vrei să creezi și să postezi conținut la secțiunea blog;
– atunci când creezi conținut pentru newsletter;
– atunci când urmează să lansezi campanii de promovare.
De ce să utilizezi un calendar editorial:
– ai conținutul gata planificat;
– știi în ce etapa ești cu conținutul;
– vei fi constant în crearea de conținut;
– vei crea conținut valoros împărțit pe piloni de conținut;
– vei avea structură în conținut;
– vei câștiga mai mult timp pentru business.
Așa că, dacă nu te-ai gândit să ai conținutul organizat, începe de azi să postezi după calendarul editorial!